Alla inlägg under november 2009

Av andrietta - 29 november 2009 09:26

Förlåt!, vet inte riktigt hur vi kunde glömma, men Herta fyllde ju faktist 2 år igår

Det blir tårta idag...

Av andrietta - 28 november 2009 22:17

Ja herregud,  idag har Ogebrands avkommorna visat sig för första gången, en stund vi alla som var med kommer att minnas, Det slutade med ett BIS uppfödargrupp Valp och jag kan bara grattulera er som var med och jobbade för det. Marie och Marie, ni var dagens stjärnor!


Herta fick sig en liten omgång också, det slutade med

HP BIR BIG1 och en 6 plats i BIS finalen, en rolig dag för oss alla och en bättre start än så här kan man inte få!


Nu ska en STOLT, TRÖTT och MÄTT uppfödare knyta sig, natti natti!

Av andrietta - 25 november 2009 21:14

Shit va fort tiden går, snart är även denna vecka slut...

Här hemma händer det grejjer, i mitten av december kommer flocken att utökas med en till liten stjärna, en tidig julklapp till hela familjen.

Kommer inte att gå ut med så mycket nu, men hennes mamma är en import från England.

Vi ser fram emot hennes ankomst!

Skriver mer en annan dag, ha det så gott!

Av andrietta - 22 november 2009 19:32

Japp nu har jag kommit hem från jobbet, här hemma är allt som det ska, tyvärr har vi fått nå skit i datorn igen så alla mina bilder å annat kul som fanns i datorn är borta.

Men men bara att ta nya kort...

Hoppas ni haft en bra helg och snart ses de flesta i S- kullen på utställning nästa helg! Ladda er för en tidig morgon å ta gärna kontakt med mig ang. tider för lördagen.

Ha det gott!

Av andrietta - 20 november 2009 09:06

Min  arbetsvecka börjar idag, nu har jag varit hemma en och en halv vecka med Meija, men i helgen ska pappa ta över, känner mig lite orolig om Matilda ska komma, då de alla haft svininfluensa hemma, å här hemma är det bara jag som vaccinerat mig, men Tomas får ta beslutet om hon skall komma ändå...

Igår var Melvin och Meija en sväng till fotografen med dagmamman, men jag tog ett kort på mina diamanter innan de åkte


  


Visst är de vackra...

Sen har vi lite renoverings planer, som kommer innebära en hel del jobb naturligtvis, men ochså lite nya möbler,

Vi var in på MIO och hittade soffan vi ska köpa, men den kommer inte förrän om 10 veckor, så det är bara att vänta

Här kommer en liten bild på den


  


Hoppas ni får en trevlig helg!

Av andrietta - 17 november 2009 17:03

4 månader stora har de hunnit bli, 17 gubbar va fort de gått...


  


Jag och mamma har idag varit en snabbis hos Jenny och fotat Selma. Hon är verkligen underbar på alla sätt å vis!, Ja både Jenny och Selma...

Vägde trollet oxå 21kg, visar vågen.

Jag efterlyser lite kort på alla S-barnen så vi kan uppdatera lite!

Ha det bra!

Av andrietta - 16 november 2009 17:29

Ja nu är det  måndag igen, Herta har varit på simmet idag och kört ett litet pass.

Melvin har varit med dagmamman på Kyrkis och Meija är fortfarande sjuk, så ser det ut just nu!

Min högerarm har blivit nästintill helt återställd känner att styrkan inte riktigt är tillbaka, men jag kan iallafall lyfta Meija och hålla i matkassar igen.

Känns skönt att det inte var en propp i hjärnan, som läkarna befarat.

Ne nu ska middagen ställas på bordet så nu åker den bärbara bort en stund

Ha det så gott!

Av andrietta - 14 november 2009 18:29

Ja idag vill jag börja med att tacka Katarina och Jazza för ett mycket trevligt ressällskap och sovsällskap!

Tack!

Idag har vi varit på utställning i rättvik, Herta skötte sin debut i öppenklass perfekt, trots att jag helst av allt

ville tillbaka på hotellet och vila...

Herta kammade hem klassvinst med CK och slutade som 3:e bästa tik

Jazza blev tvåa i unghundsklassen med Hp slagen av Hertas syster Hacienda och Bailys slutade som 3:a i unghundsklassen GRATTIS ALLA!


  


Herta och Jazza laddar på hotellet

Ovido - Quiz & Flashcards